Menu
Winkelwagen

klachtenprocedure

Bent u tevreden vertel het andere, heeft u een klacht vertel het ons.

Het kan zijn dat u een klacht heeft over één van onze producten of over Bistrotafel.nl. Wij vinden dat vervelend en willen dat graag oplossen. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over ons assortiment, onze communicatie, de verzending van onze producten en onze service. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wat te doen bij een klacht.

Neem contact op met onze klantenservice. Telefonisch zijn wij bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)318-743443 van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 13.00 uur. Of stuur een e-mail naar info@bistrotafel.nl. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en streven naar een snelle afwikkeling.

Ook kunt u uw klacht indienen via het klachtenformulier van de website van Stichting Webshop Keurmerk keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar Bistrotafel.nl als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Als de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling, van de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk, waarbij Bistrotafel.nl is aangesloten. Webshop Keurmerk onderzoekt uw klacht en tracht het probleem op te lossen.

Wij gebruiken cookies.
Om u beter en persoonlijker te helpen maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Hiermee kunnen wij de webshop verbeteren en statistieken verzamelen. Gaat u akkoord, dan plaatsen wij cookies. U geeft dan toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Gaat u niet akkoord? dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees er meer over in ons cookiebeleid.